Główne zadania:
1. prowadzenie rejestru aparatury medycznej (urządzenia, umowy, naprawy),
2. nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych przez firmy zewnętrzne,
3. zbieranie informacji o usterkach/ awariach,
4. weryfikacja zgłoszeń awarii,
5. sporządzanie zleceń do firm zewnętrznych
Wymagania:
1. wykształcenie minimum średnie (wyższe kierunkowe mile widziane),
2. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
1. cenne doświadczenie w szerokim zakresie dot. aparatury medycznej,
2. możliwość zaznajomienia się z funkcjonowaniem urządzeń- od pompy infuzyjnej po tomograf,
3. zastosowanie nowoczesnych technologii w praktyce
4. pracę w zespole posiadającym duże doświadczenie i który chętnie się nim podzieli
Forma zatrudnienia:
1. Umowa o pracę na okres próbny w zakresie pełnego etatu
Kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 32 46 13 206